Leuke weekendplannen

Ik heb er zin in, vandaag! Vanmiddag gaan we waarschijnlijk fietsend een paar huizen bekijken tijdens de Open Huizen Dag. Gisteren kwam ik, ook al fietsend, een huis tegen dat in ieder geval erg leuk gelegen is. Vandaag willen we het eens van binnen gaan bekijken. Zo zijn er dan ook nog een paar huizen die we wel willen bekijken.

Dankzij Zuinigaan’s blog werd ik er aan herinnerd dat het ook museumweekend is dit weekend, en nu blijken twee musea die ik al lang eens wil bezoeken, open te zijn.

Het Huygensmuseum, gevestigd in een heel mooi oud kasteeltje genaamd “Hofwijck” is open dit weekend, en ook Kasteel Duivenvoorde in Voorschoten doet de deuren open. Die staan allebei al een tijdje op mijn verlanglijstje om te gaan bekijken! In principe kunnen we deze twee ook allebei met de fiets bereiken, al is Voorschoten toch wel een eindje. Daar gaan we dus zondag eens naartoe.

Kasteel Duivenvoorde – mooi, toch?

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Leuke weekendplannen

  1. peggy-sue

    fijn weekend en succes met huizen kijken!

  2. Willemien

    Die staan ook op mijn lijstje, helaas hier een overvol weekend met een huwelijk en sport. Wellicht zie ik je nog fietsen 🙂

  3. Oh, ja, wij zijn gek op kastelen. Dit is een leukerd! Have fun!