Mijn telefoon is een jaar oud

Even een heel ander verhaal vandaag…

Precies een jaar geleden kocht ik een nieuwe telefoon. Een paar dagen later kwam-ie binnen en sindsdien zijn we bijna onafscheidelijk. Hij kostte 340 euro. Dankzij deze telefoon kon ik eind juli 2013 een bij mij passend sim-only abonnement kiezen in plaats van mijn oude abonnement-met-telefoon. Hierdoor ben ik per maand 20 euro goedkoper uit, dus tot nu toe heb ik 160 euro uitgespaard aan abonnementskosten. Nog 180 euro (dus negen maanden) te gaan en daarna wordt het alleen maar winst…

Ik ben tot nu toe heel blij met deze telefoon. Hij doet het goed. Ik hoop dat-ie het nog even volhoudt; liefst nog minimaal twee jaar!

6 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

6 Reacties op “Mijn telefoon is een jaar oud

  1. vlijtig met zuinigheid

    Die van mij is 2,5 jaar. Toen was ik nog niet zo slim en heb een telefoon met abonnement afgesloten voor 45 euro per maand. Sinds enkele maanden heb ik een simpel abonnement van 8 euro per maand. Scheelt me 444 euro per maand. De telefoon doet het nog steeds naar volle tevredenheid.

  2. mirjam

    Die van mij is inmiddels al bijna 4 jaar oud en doet het nog steeds prima!

  3. johmar

    ik heb sinds 2 jaar een abonnement van 10 euro per maand zonder telefoon, die telefoon kocht ik los en die koste me 70 euro, gewoon een waar mee je kunt bellen en smsen en je kunt er ook fotos mee maken en als je wilt internetten,maar in de praktijk bel en sms ik alleen en heb er dus ook geen internet abonnement op, ik heb de afgelopen jaren dus al heel wa t bespaard met mijn huidige abonnement , daarvoor was ik ruim 40 euro per maand kwijt en had ik dan wel een luxere telefoon,maar maakte daar eigenlijk geen gebruik van en toen hij kapot ging heb ik dus gekozen voor een sim only abonnement zonder telefoon.en dat bevalt prima

  4. Anoniem

    Volgens mij heb je dan al 240 euro bespaard (12×20) en heb je het er over 5 maanden al uit…
    Groetjes, Eva

    • Nou nee, want ik moest helaas de eerste maanden dat ik mijn nieuwe telefoon had nog mijn oude en dure abonnement betalen, totdat de 2 jaar om waren. Dus ik kon pas vanaf eind juli een goedkoper contract nemen.