Extra betaald klusje op het werk

Er is op het werk de mogelijkheid om zo een keer per twee maanden een dagje extra te werken. Het is dan een speciaal klusje waarvoor iedereen die meedoet hetzelfde bedrag per uur betaald krijgt: 15 euro per uur netto. Zeker niet slecht dus. En eventuele reiskosten worden ook vergoed.

Veel mensen doen het dan ook weer niet omdat ze het teveel gedoe vinden, of omdat ze die dagen werk niet kunnen inplannen in hun gezinsleven. Ik heb me nu wel opgegeven. Tot nu toe heb ik me voor drie van deze dagen opgegeven, en ga ik dus hopelijk circa 350 euro extra salaris krijgen dit jaar.

Omdat ik parttime werk, is af en toe een dagje extra werken een prima optie, goed te doen. En het extra geld gaat natuurlijk naar de spaarrekening!

Reacties staat uit voor Extra betaald klusje op het werk

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.