Gespaard in april

Mijn doel voor dit jaar is om te proberen 10.000 euro te sparen van mijn inkomen. Het wordt een raar jaar waarin het onbekend is hoeveel ik ga werken en hoeveel uitgaven we hebben (misschien gaan we wel een huis kopen), dus dit is een uitdagend doel dat hopelijk toch ook niet al te onrealistisch is…

In april was mijn salaris niet zo hoog, dit is blijkbaar een soort standaard-salaris zonder overuren. Het viel me een beetje tegen, maar klagen mag ik toch niet, want er kwam 1870 euro binnen. Volgende maand is het weer wat meer dankzij overuren en vakantietoeslag over de paar maanden dat ik nu in vaste dienst ben. Uitgaven waren 1516 euro in de afgelopen maand. Dus toch ook weer een plus van 354 euro.

Januari: € 1625 gespaard
Februari: € 29 gespaard (erg laag inkomen)
Maart: € 1602 gespaard
April: € 354 gespaard

Voor een totaal van 3610 euro tot nu toe. Daarmee lig ik wel min of meer op schema, hopelijk is dit de rest van het jaar een beetje vol te houden!

4 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

4 Reacties op “Gespaard in april

  1. Ernie

    Zo te lezen gaat het sparen de goede kant op, inderdaad 10.000 zou je kunnen halen. Leuke uitdaging toch! (vooral, als het niet lukt dan is er geen man overboord)

  2. Budget Mama

    zo dat gaat goed hoor!

  3. e

    ik hoop dat het je gaat lukken, je bent al goed op weg! je krijgt eind van het jaar nu ook een eindejaarsuitkering (tenminste de meeste mensen met een vast contract)

    • Ja, die staat inderdaad ook in de CAO. Dat zou nog bijna een maandsalaris moeten zijn, dus dat zou goed kunnen zijn voor de laatste 1500 euro of zo…