Huishouduitgaven in mei

Laat ik weer eens kijken of ik de huishoud-uitgaven kan beperken. Het gaat de laatste tijd best redelijk (sinds februari hebben we van onze huishoudrekening zo’n 150 euro kunnen sparen), maar het kan vast veel beter. Ik ga niet alle koopjes aflopen, want daar heb ik geen tijd voor, maar als ik alleen al nadenk over noodzakelijke uitgaven versus impuls-uitgaven of verwen-uitgaven, kom ik vast een heel eind. (En ehm, ik kan natuurlijk best af en toe kijken of er een goede aanbieding is bij de twee winkels waar ik vaak kom).

Mijn vriend vindt het normaal gesproken teveel gedoe om op te letten op wat we kopen, maar hij heeft nu het voornemen om gezonder te gaan eten, en ik denk dat de meeste “extra” uitgaven die we deden niet gezond zijn.

In dit geval zorgt dat er dus waarschijnlijk voor dat we samen de goede kant op gaan. We beginnen met een saldo van 347 euro op de gezamenlijke rekening. Daarmee zouden we het tot 25 mei moeten volhouden (nog drie weken dus). Dat zou toch moeten kunnen…

(NB, ik ga het op een aparte pagina bijhouden…)

Reacties staat uit voor Huishouduitgaven in mei

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.