Extra gewerkte uren gaan uitbetaald worden

Aha, daar kwam de aap uit de mouw… Blijkbaar hebben ze bij mij op het werk voor medewerkers die vast in dienst zijn een bepaald systeem voor de overuren: pas als duidelijk wordt dat iemand in een heel jaar meer uren gaat werken dan de contract-uren, dan pas worden die uren ook als overuren erkend en uitbetaald. Dus blijkbaar ben ik vanaf dat ik in vaste dienst gekomen ben, begin februari, bezig geweest om een zodanig buffertje van extra uren op te bouwen, dat ze er na april niet meer omheen konden: uitbetaald gaat er worden!

In mei mag ik dus ook nog eens extra geld verwachten van zo’n 25 overuren die uitbetaald gaan worden. Ik vermoed dat ze dan aan het einde van het jaar moeten gaan toegeven dat dat buffertje van de uren uit februari en maart niet meer aangesproken gaat worden, en dat ze die dan dus ook nog aan me uit gaan betalen.

Ik hou ze in de gaten… 😀

Reacties staat uit voor Extra gewerkte uren gaan uitbetaald worden

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.