Salaris binnen

Ziezo, het salaris kwam weer binnen vandaag. Het was een mooi bedrag, maar toch ook weer nog niet zo mooi als wat ik gehoopt had. Ik dacht dat ik zo’n 1500 euro extra zou krijgen: 750 euro aan vakantiegeld en 750 euro aan overwerk-uren. In plaats daarvan kreeg ik maar 700 euro extra. Misschien alleen het vakantiegeld, en de overuren nog niet? Het loonstrookje komt waarschijnlijk morgen binnen of begin volgende week, dan weet ik meer.

In ieder geval werd mijn bankrekening toch wel weer lekker aangevuld en heb ik alweer een flink bedrag naar de spaarrekening over kunnen boeken. Een leuk begin van het weekend.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Salaris binnen

  1. GJ

    Bij mij is het vakantiegeld meteen alweer op, grotendeels dan. Maar ik was dan ook hard toe aan een nieuwe bril.
    Heb nog wel een bezoek gebracht aan Specsavers, om te kijken of het niet goedkoper kan. Dat kan ook wel, maar kreeg daar ook sterk het gevoel dat goedkoop dan weleens duurkoop zou kunnen worden.