Gespaard in mei

Mijn doel voor dit jaar is om te proberen 10.000 euro te sparen van mijn inkomen. Het wordt een raar jaar waarin het onbekend is hoeveel ik ga werken en hoeveel uitgaven we hebben (misschien gaan we wel een huis kopen), dus dit is een uitdagend doel dat hopelijk toch ook niet al te onrealistisch is…

In mei kreeg ik € 2740 aan salaris en had ik € 2334 aan uitgaven. Weer een plus dus, maar ook weer van “maar” een paar honderd euro: €406 deze keer.

Januari: € 1625 gespaard
Februari: € 29 gespaard (erg laag inkomen)
Maart: € 1602 gespaard
April: € 354 gespaard
Mei: € 406 gespaard

Voor een totaal van 4016 euro tot nu toe. Ik lig daarmee ietsjes achter op schema, had tegen deze tijd een paar honderd euro meer moeten hebben om op schema te liggen om voor het einde van het jaar 10.000 euro gespaard te hebben. Hopelijk haal ik het nog in.

Reacties staat uit voor Gespaard in mei

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.