Bijbaantje…

Gisteren heb ik een dagje extra geld verdiend. 15 euro per uur netto, voor tien uur, dus 150 euro. Reiskosten worden vergoed. Het gaat om een extra klusje op m’n gewone werk waarvoor je je op kunt geven. Normaal verdien ik meer per uur, maar hee, 150 euro is toch weer 150 euro, niet waar? Eind juli wordt het dan uitbetaald, samen met mijn gewone salaris.

Het was een redelijk leuke klus en iets heel anders dan wat ik normaal doe. Ook heb ik kennis gemaakt met collega’s die ik eerder nog niet kende en die normaal gesproken heel ergens anders in het land werken. Dat is ook wel grappig. 

Vandaag een dagje “gewoon” werken, maar wel pas vanaf 12 uur (van 12 tot 20 uur). Dus ik kan nog eventjes bankhangen en verder bijkomen van gisteren.

Reacties staat uit voor Bijbaantje…

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.