Weer over mijn weekbudget heen…

Vorige week woensdag ging volgens mijn app de nieuwe week in voor mijn budget “onverwachte / leuke uitgaven” (is €20 per week). Een schone lei, maar niet voor lang… Donderdag gingen we uit eten voor 21 euro p.p. (met fooi). Toen was mijn weekbudget alweer op, maar toch kocht ik ook nog een half staatslot voor €7,50…

ik heb ook nog een paar weken geleden op kickstarter $25 toegezegd aan een campagne die vandaag afloopt en die z’n doel gehaald heeft. Dus als dat volgende week afgeboekt wordt van de credit card, dan wordt dat verder ook weer een mager weekje 🙂

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Weer over mijn weekbudget heen…

  1. Nicole

    Gaat hard dan je budget. Aan de andere kant is Eur 21 incl fooi niet gek voor uit eten.