Gespaard in juni

Mijn doel voor dit jaar is om te proberen 10.000 euro te sparen van mijn inkomen. Het wordt een raar jaar waarin het onbekend is hoeveel ik ga werken en hoeveel uitgaven we hebben (misschien gaan we wel een huis kopen), dus dit is een uitdagend doel dat hopelijk toch ook niet al te onrealistisch is…

In juni kreeg ik € 2313 aan salaris en had ik € 1351 aan uitgaven. Deze maand heb ik dus bijna, maar net niet, 1000 euro kunnen sparen! Mooi, zeg. Het precieze bedrag is € 962.

Januari: € 1625 gespaard
Februari: € 29 gespaard (erg laag inkomen)
Maart: € 1602 gespaard
April: € 354 gespaard
Mei: € 406 gespaard
Juni: € 962 gespaard

Voor een totaal van 4978 euro tot nu toe. Aangezien we precies op de helft van het jaar zitten, ben ik dus deze helft precies 22 euro te kort geschoten. Nou, dat haal ik hopelijk nog in in de tweede helft van het jaar… Het gaat dus best goed en dat is mooi.

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Gespaard in juni

  1. Die tienduizend zit er wel aan te komen, ook al zou je een huis kopen en diezelfde 10 minder aan hypotheek nodig hebben dan heb je toch 10.000 gespaard (ook wel weer uitgegeven maar anders toch?) , of is dat een te optimistische veronderstelling? 😉
    groet

    • … Je hebt bij een huis natuurlijk ook kosten voor de notaris en zo, dat zie je niet terug in de uiteindelijke waarde van het huis.
      Voorlopig zijn we weer minder hard aan het zoeken naar een huis, dus of we dit jaar nog gaan kopen? Maar goed, soms kan het ook ineens snel gaan!

  2. Mooi bezig hoor! Sta nog steeds te kijken van je spaarsaldo op je 35ste, netjes hoor!

  3. Gretha

    wow super dat je zoveel kan sparen! heerlijkzo’nhoog inkomen en dan zoveel er van kunnen sparen! het inkomen gaat hier op 1 grote (??) hoop en ook t sparen doen we op een gezamenlijke rekening. bevalt ons erg goed omdat we beide een wisselend inkomen hebben en zo overzicht houden. niet dat t beter is dan gescheiden houden hoor 😉 gewoon onze manier van doen. maar zelfs samen lukt het ons niet om zoveel te sparen, maar ja vaak liggen onze inkomsten samen zo rond het bedrag dat jij alleen verdiend hebt deze maand.. dus wel logisch ook 😉

  4. e.

    Wauw! super