Salaris binnen

Gisteren kwam het salaris weer binnen. Deze keer klopte het bedrag ongeveer met wat ik berekend en gehoopt had, en dat is mooi, want hierdoor kan ik langzaam mijn spaarrekening weer aan gaan vullen, die bijna leeg is omdat ik twee weken geleden “teveel” geld geïnvesteerd had in plaats van dat ik het netjes op de rekening had laten staan.

De afgelopen maanden en de komende maand heb ik het druk op het werk; ik werk veel overuren omdat collega’s op vakantie zijn. Ook de komende maanden hoop ik dus nog wat mooie salarissen te krijgen. Daarna wordt het misschien weer wat rustiger en dan worden dus de salarissen ook weer wat lager, met minder overuren, of misschien wel geen.

Dus zolang het zo is, profiteer ik er van… Door het geld braaf op de spaarrekening te storten en te laten staan…

 

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Salaris binnen

  1. e

    en..hoeveel kun je sparen? vindt het altijd zo leuk om te zien wat jij spaart. we hebben ongeveer hetzelfde inkomen namelijk 🙂

  2. Ik ben benieuwd welk percentage van je inkomen jij kunt sparen? Ik blijf hier rond de 30% hangen.

  3. e

    bij mij wisselend, want onregelmatig inkomen, soms 250 soms 450, en daarnaast een hypotheek af te lossen dus ik spaar het lang niet allemaal 🙂