Update budget voor onverwachte uitgaven

Ik ben over mijn budget voor onverwachte uitgaven heen gegaan deze maand. Nu al. En eigenlijk op een heel stomme manier ook. Ik heb namelijk 30 euro aan tegoed gekocht en dat tegoed staat nu niets te doen omdat ik datgene wat ik er oorspronkelijk mee wilde kopen, toch maar niet ga kopen.

Door die 30 euro aan tegoed ben ik nu 18 euro over budget heen, terwijl ik net zo goed nog 12 euro onder budget had kunnen zitten. Helaas geloof ik niet dat ik het tegoed weer terug om kan zetten in geld; ik zal het gewoon moeten laten staan en later uit moeten geven aan hopelijk redelijk leuke of nuttige dingen (e-boeken, computerspelletjes).

De rest van deze maand (nog ruim tien dagen!) moet ik dus proberen om geen geld meer uit te geven. Dan zal het eindresultaat van deze maand in ieder geval nog “redelijk” te noemen zijn.

Daar gaan we dan…

4 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

4 Reacties op “Update budget voor onverwachte uitgaven

  1. Misschien wil iemand het van je overnemen?? Bij welke site is het?? 🙂

  2. Ri

    10 dagen niets uitgeven gaat jou lukken. Ik weet het zeker!

  3. technisch gezien heb je helemaal niks uitgegeven, maar staat het gewoon op een ander spaarpotje.