Salaris moet vandaag binnenkomen…

Vandaag moet mijn salaris weer binnenkomen; dat heeft de salarisadministratie in ieder geval beloofd op het intranet. Ik hoop op een hoog bedrag, vanwege de vele extra uren die ik in juli draaide. Sinds kort is mijn bedrijf ook “digitaal” en kunnen we de salarisstroken alleen nog maar digitaal inkijken, dus ik kan tijdens m’n werk vandaag vast al de loonstrook zien van deze maand, ook als het salaris nog (net) niet binnen is op de bankrekening.

Als het salaris binnenkomt, zal ik een groot deel ervan doorboeken naar mijn spaarrekening. En natuurlijk staan er ook al weer een aantal automatische overschrijvingen klaar voor onder andere de huur en het aanvullen van de gezamenlijke rekening.

Nou, ik ben benieuwd…

Update: yes, wat ik gehoopt had. Na een maand heel veel uren werken is het salaris er ook naar: meer dan 3000 euro op de rekening. Mooi.

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Salaris moet vandaag binnenkomen…

  1. vlijtig met zuinigheid

    Super. Lekker weer een flinke boost op je spaarrekening.

  2. Dat is een mooie beloning!