Nieuwe gympen gekocht

Nadat ik afgelopen weekend met mijn gymschoenen door de modder had geploegd, was het tijd voor nieuwe. Nou ja, natuurlijk gooi ik schoenen niet weg alleen omdat er een beetje modder op zit! Het was meer dat het de laatste druppel was voor deze arme schoenen: ze waren al uit elkaar aan het vallen. Uiteindelijk heb ik trouwens de modder er ook nog af gehaald en gaan ze misschien nog even mee, voordat ik ze echt op moet geven.

Maar: hoog tijd voor nieuwe schoenen dus, en het werden weer gymschoenen omdat ik met mijn maatje 43 nauwelijks damesschoenen krijgen kan. Gymschoenen wel, ik koop gewoon herenschoenen die er niet al te mannelijk uitzien. Ik kocht een nieuw paar voor 60 euro.

Toen ik de nieuwe aankoop ingevoerd had in mijn MoneyWiz app, ging ik meteen even kijken wanneer ik die oude schoenen eigenlijk gekocht had. Blijkbaar was dat eind september 2013… Dus zijn die oude schoenen wel elf maanden meegegaan, en ik heb ze ongeveer elke dag aangehad. Nou, da’s toch niet slecht, denk ik zo. Hopelijk gaan deze weer minimaal even lang mee!

Reacties staat uit voor Nieuwe gympen gekocht

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.