Hamsterweken

Ja, ik doe er toch wel aan mee, aan de hamsterweken. 50% korting op artikelen is niet niks. Ik heb wel geprobeerd om niet zoveel te hamsteren dat ik nooit meer door de voorraden heen kom… Zo heb ik een aantal potjes groenten gekocht vorige week, maar ik verwacht wel dat we hier binnen een maand doorheen zijn. Ook kocht ik een paar zakken soep, maar ook deze verwacht ik in de komende twee tot drie maanden op te maken.

De komende week ga ik nog even wasmiddel inslaan, want ons favoriete wasmiddel is deze week in de aanbieding. En nadat ik jarenlang teveel in voorraad had, is dit wasmiddel nu eindelijk bijna op. Dus mooi tijd om (een beetje) aan te vullen.

De keukenkast nu wel aardig gevuld, dus tijd om op te houden 🙂 . En ik zie het ook gelijk aan het saldo van onze gezamenlijke huishoudrekening: we gaan hard deze maand… Maar natuurlijk hoop ik dat we hierdoor de komende weken juist minder hard gaan, omdat we dan al die voorraad op gaan eten. We zullen zien!

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Hamsterweken

  1. e

    Of zelf maken spaarolifantje! Veel goedkoper!