Doelen voor 2014

Ik had voor 2014 drie doelen:

  1. Een grote werkklus afronden
  2. Een nieuw huis kopen
  3. Een deel van mijn salaris sparen, namelijk 10.000 euro

Voor dat laatste doel lig ik enigszins op schema, op dit moment heb ik bijna 7000 euro gespaard. De andere twee doelen, ach… De grote werkklus is nog niet afgerond en ik weet niet zeker of het nog gaat lukken, en al helemaal niet of het dan dit jaar nog gaat lukken. En we hebben gezocht naar huizen en er ook een paar bekeken, maar uiteindelijk nog niets gekocht. Gezien ons mogelijke vertrek naar Duitsland is dat maar goed ook!

Zo zie je dat goede voornemens / doelen toch weer achterhaald kunnen worden door de werkelijkheid. Volgens mij is het niet erg om ze te maken, maar is het wel handig om flexibel te blijven; en een doel op te geven als het niet meer bij je past of bij je leven past.

Reacties staat uit voor Doelen voor 2014

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.