“Mijn merk wasmachine vertelt anderen wie ik ben”

Ik vulde net een enquête online in, en dit was een van de mogelijke antwoorden. Ehm, nee, sorry. Zo hecht is mijn relatie met mijn wasmachine nou ook weer niet. En ik neem echt nieuwe vrienden niet eerst mee naar onze badkamer (waar onze wasmachine staat), zodat ze eindelijk begrijpen wie ik ben. En als je kritiek op mijn (merk) wasmachine hebt, dan gooi ik je echt niet de deur uit.

Waar maken jullie je druk om, mensen die wasmachines moeten slijten aan anderen? Is het niet zinniger om jullie tijd en geld te besteden aan het maken van goede wasmachines, in plaats van aan het bedenken van een “image”?

Ach ja, ik weet het, het is aan dovemansoren gericht. En “image” is voor veel mensen heel belangrijk. Er zijn vast mensen die anderen vol trots hun nieuwe wasmachine laten zien. Maar ik ben daar geen van. Mijn wasmachine wast, dat is belangrijk.

7 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

7 Reacties op ““Mijn merk wasmachine vertelt anderen wie ik ben”

  1. Nina

    Oei, bij mij moeten ze allemaal la,gs de wasmachine als ze binnenkomen!!! Nooit bij stilgestaan, maar het ding ziet er helemaal niet proper uit. Als ik bij de wasmachine sta denk iknl maar aan1 ding: was doen, en niet: wasmachine moet er keurig uitzien 😉

  2. Paula

    Zelf heb ik ook een tijdje allerlei enquêtes ingevuld. Daar kreeg je punten voor en geld. Nou het is minimaal en als je al die tijd eens onder de loupe neemt die er in ging zitten ….. De meest onzinnige vragen, en ook heel veel dezelfde vragen. Ik was bezig met een enquête, en de knop ging ineens om en heb alles verwijderd. Alle mail, alle inloggegevens enz. Wat een bevrijding. Trouwens mijn wasmachine staat op zolder, dus niemand ziet hem. Maar hij ziet er altijd keurig en schoon uit haha!

    • Ja, ik geef je gelijk. Ik moet nog 2,50 euro bij elkaar sparen en dan kan ik een uitbetaling aanvragen van 10 euro; en daarna stop ik er ook mee. Mijn knop is eigenlijk ook “om”: na circa 2 jaar van af en toe een enquête invullen heb ik dan twintig euro bij elkaar. Dus ik vind het ook wel mooi geweest.

  3. LOL. Ik ben dol op mijn wasmachine 😛 Hij maakt altijd zo’n vrolijk geluidje als ik hem aanzet, net alsof ie hallo zegt 😀 De aller-eerste keer dat ik hem gebruikte waren mijn ouders er toevallig… Ik zette hem aan en hoorde dat pingeltje, en zei dus heel spontaan: kijk nou, hij zegt hallo! Mijn ouders keken me aan alsof ik gek was geworden, maar het was direct liefde op het eerste gezicht tussen mij en mijn vrolijke wasmachine 🙂

  4. nadasurf

    Welk merk hoort bij welk imago ???

  5. valhalla

    Haha, stuur je de visite maar door naar de badkamer, drinken ze daar hun bakkie maar. Je wasmachine doet het woord!