Nog steeds geen toegang tot betaalrekening

Ik heb nog steeds mijn nieuwe pas niet waarmee ik toegang kan krijgen tot mijn betaalrekening. En het voelt raar. Wat is mijn saldo? Is het salaris al bijgeschreven? Is die 20 euro voor de ov-chipkaart al afgeschreven? Ik vergeet wel eens een transactie in te voeren in mijn app op de telefoon, maar normaal gesproken voer ik die dan binnen een paar dagen alsnog in, omdat ik dan online even gekeken heb naar mijn transacties van de betaalrekening en gezien heb dat ik er eentje vergeten was. Ik zag gisteren wel dat er automatisch een bedrag naar de spaarrekening (bij een andere bank) overgeboekt was, dus blijkbaar had ik nog genoeg saldo.

Vóór het internet ging ik soms even naar een betaalautomaat om daar mijn saldo af te lezen. En één keer per week kreeg je een afschrift thuis. Die heb ik nu al jaren geleden opgezegd omdat ik het altijd online in kon zien.

Het is nu woensdag, ik hoop toch dat dat pasje vandaag binnenkomt. Anders ga ik nog maar eens bellen, of het misschien verdwaald is.

PS. Het pasje kwam op woensdag inderdaad binnen. Toegang is hersteld. Ik had een betaling van 1,45 euro niet ingevoerd in mijn app op de telefoon, voor de rest klopte het. Viel dus mee.

Reacties staat uit voor Nog steeds geen toegang tot betaalrekening

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.