Salaris binnen

Vandaag komt het salaris binnen. Omdat ik nu op mijn werk de salarisstroken kan inzien op het intranet, zag ik gisteren al dat het bedrag weer mooi is. Niet superveel, maar meer dan wat ik verwacht had. Ik maak zelf altijd een berekening, maar het eindresultaat wisselt toch door extra uren werken, belastingen, reiskosten, en zo voort. Dus heel fijn dat het deze keer meevalt.

Zodra het binnen is (en dat kan ik weer zien nu ik weer toegang tot mijn bankgegevens heb), kan er weer een gedeelte naar de spaarrekening. Ook dat is prettig.

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Salaris binnen

  1. Vlijtig met Zuinigheid

    Bij ons was het salaris van manlief ‘kaal’. Door de zomervakantie geen oproepdienst gehad. Maar 😉 volgende maand wordt er 2 keer oproepdienst uitbetaald.

  2. hier wisselt ons inkomen ook elke maand. van mezelf weet ik het exact aangezien ik zelf mn uren doorgeef aan de ouders van mn opvangkindjes 😉 maar van man hou ik niet zijn uren bij. hij geeft vaak wel een schatting, kan in het systeem zien hoeveel overuren hij in die periode had en hij zit altijd in de buurt gelukkig. maar vind het altijd leuk om zn inkomen weer te zien binnenkomen en t exacte bedrag te weten zodat dat in excel kan 😉