Erbij gespaard in september

Ik wil graag dit jaar 10.000 euro bij elkaar sparen uit mijn inkomen. Tot en met augustus had ik 6997 euro gespaard. In september heb ik 2490 euro binnengekregen als salaris, en ik gaf er 1821 uit. Het verschil is € 669  en dit heb ik dus in september erbij gespaard. In totaal heb ik nu dus 7666 euro gespaard dit jaar. Nog drie keer inkomen en nog drie maanden geld uitgeven, en dan moet ik er zijn… Ben benieuwd of het lukt. Als ik nou gewoon geen gekke dingen meer doe qua uitgaven, dan moet het lukken. Bovendien krijg ik in december nog een eindejaarsuitkering, dus dat helpt ook nog mee.

Maar ik hou jullie volgende maand gewoon weer op de hoogte van hoe het gaat…

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Erbij gespaard in september

  1. Ri

    Gaat je lukken. Ook omdat je in de komende tijd bij elke pinactie aan dit streven denkt.