Minder reclame op mijn bordje…

Zo, ik heb de uitbetaalgrens gehaald bij Qassa. Ik heb het verzoek om betaling al ingediend, en daarna ga ik opzeggen. En tot die tijd heb ik in mijn mailbox zo ingesteld dat de mailtjes rechtstreeks naar de prullenbak gaan, want ik hoef ze lekker niet meer te zien.

Ik schreef er eerder al over. Het kost me teveel tijd en het levert gewoon te weinig op. Binnenkort wordt dan tien euro uitbetaald, en daarvoor ben ik uren van mijn vrije tijd kwijt geweest vanaf begin juni. Natuurlijk verdien ik normaal gesproken nul euro in mijn vrije tijd (dus alles is meegenomen, zou je zeggen), maar het werd ook irritant. Dus graag geef ik die circa 2,50 euro die ik hier per maand mee verdiende, op.

Hierdoor word ik dan ook weer wat minder blootgesteld aan reclames, wat mogelijk kan helpen om minder dingen te kopen. Dat levert al heel snel 2,50 euro per maand op 🙂

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Minder reclame op mijn bordje…

  1. ’t Is net als meedoen met loterijen: niet meedoen levert in ieder geval iets op.
    Waarmee ik niet wil beweren dat wij nergens aan meedoen, want je weet immers maar nooit……

  2. John272

    De enige “echte” goede welke ik gevonden heb en al heel lang gebruik is EuroClix. Betaald echt uit en zeer nette vergoedingen. Vind het alleen wel jammer dat ik bij hun enquetes heel vaak buiten de boot valt. Heb onlangs €25 van ze ontvangen en dat is mooi naar me spaar rekening gegaan!

  3. Goh dus dat hoef ik ook niet te proberen. lij dat ik het lees want ik was het echt van plan! Helpt het blog me nu al!!

    • Nee, het levert echt weinig op. dan kan je die tijd beter besteden aan slimmer boodschappen doen, vaker zelf eten klaarmaken, een goede deal zoeken voor iets wat je wil kopen, dat soort dingen.

  4. Qassa is inderdaad niet echt kassa. Naast euroclix doevik ook mee met panelwizard: niet meer al die emails en een eerlijke beloning van wel 10 cent per vraag.