Nog meer uitgaven…

Over een week moet ik voor mijn werk in Zeeland zijn. Het is een eenmalig iets, en ik vind het ook leuk om met mijn Zeeuwse collega’s kennis te maken. Dus in principe heb ik er helemaal geen bezwaar tegen om daar te zijn. Alleen… Het openbaar vervoer brengt mij ’s avonds laat niet meer thuis.

Ik zou de auto kunnen lenen van mijn vriend. In plaats daarvan hebben we besloten om er een lang weekend Zeeland van te maken. We hebben via airbnb een leuk appartementje gevonden en zullen daar neerstrijken. Kosten voor drie nachten: 250 euro. Niet heel goedkoop, maar ook niet heel duur.

Ik ga hier de kosten voor betalen, als cadeautje voor mijn vriend zijn verjaardag die ook weer aanstaande is.

Deze maand ga ik dan dus ook heel ruim over mijn budget heen. Eerst een halve wasmachine, en dan dit. Oei. Hopelijk is het dan klaar voor de rest van dit jaar…

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Nog meer uitgaven…

  1. wilma

    Vergeet Veere niet te bezoeken !

  2. Vlijtig met Zuinigheid

    Wij hebben hopelijk alle kosten achter de rug. Nu al de tweede maand dat wij alles aan de kant kunnen zetten. Geniet van jullie weekend.