Tijdslijn

In mei 2012 begon ik met deze blog. Nu dus twee-en-een-half jaar geleden. Ik ben van plan om nog lange tijd door te gaan hiermee. Ik hoop in de komende tijd nog meer groei te zien van mijn vermogen, en me ook op andere gebieden verder te ontwikkelen (al gaat dit blog daar niet over). Daarom heb ik nu een nieuwe pagina aangemaakt waarop de voortgang door de tijd heen verder te volgen gaat moeten zijn. Zie het tabblad “Maandoverzichten“.

Ik hoop dat lezers daardoor geïnspireerd kunnen raken: stapje voor stapje kom je nog eens ergens, zelfs als er af en toe een maand tussen zit die tegenvalt. Ook voor mezelf zal het leuk zijn om terug te kijken.

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Tijdslijn

  1. meneerdubbeltje

    De link werkt helaas niet, misschien de instellingen nog even aanpassen ?

  2. meneerdubbeltje

    Klopt, het werkt nu helemaal goed !