Salaris binnen!

Vandaag komt mijn salaris van november binnen. Het wordt een heel mooi bedrag, o.a. bestaand uit vast salaris, overuren, uitbetaalde vakantie-uren, en een terugbetaling van een reis die ik gemaakt heb voor het werk en voorgeschoten had.

Mijn plan is om 1200 euro op de betaalrekening te laten staan en de rest zo snel mogelijk over te boeken naar de spaarrekening. Hopelijk is “de rest” inderdaad een groot bedrag, maar we zullen zien…

PS. Ja, het is binnen! Ik kon ruim duizend euro overboeken naar de spaarrekening, dus dat is erg mooi.

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Salaris binnen!

  1. meneerdubbeltje

    Ik ben benieuwd !!
    Hier is het vandaag (of morgen) ook weer payday. Salaris van m’n partner en voor mij wat achterstallig loon uit juni en juli. M’n WW is al eerder gestort.

  2. Boehoeh, hier is het er nog niet, zal morgen wel komen. Hopelijk hou je inderdaad lekker veel over! Wij niet, want er komt een dikke vette rekening van de garage aan voor een kapotte auto.

  3. hier zijn 2 van de 4 ouders wéér te laat. de voor en nadelen van zelfstandige zijn… 😦 of positief zijn.. 2 ouders hebben netjes op tijd betaald 😉 dat staat al op de spaarrekeing (die als tussenrekening dient..)

    • Ja, dat lijkt me wel lastig. Ga je teveel op je strepen staan, dan gaan ze misschien naar een ander…? Doe je dat niet, dan moet je accepteren dat ze wel vaker te laat zullen zijn…

      • tja ze krijgen van het gastouderbureau gelukkig een betalingsherrinering na 14 dagen.. maar ja lastig. heb t zelf niet direct nodig gelukkig dus ik ben wel makkelijk. wil idd ook niet te lastig doen, bang ze kwijt te raken of de band te beschadigen idd.. maar wil t uiteindelijk wel binnen redelijke termijn hebben :S