December

Ziezo, het is alweer december. Gek genoeg ervaar ik dat sommige jaren als een “wat, nu al?”-moment, maar dit jaar niet. Dit jaar zag ik het al maanden geleden aankomen dat het weer december zou worden.

Grinnik.

Maar eigenlijk wel echt waar. Soms word je er door overvallen, en sommige jaren groei je er in mee en voel je ook helemaal dat het weer december is.

En ik ben er helemaal klaar voor. Ik heb alvast een hele mooie voorsprong genomen op mijn goede voornemens door al vanaf oktober langzaam gewicht kwijt te raken (door veel minder snoepen en wat meer bewegen). Mijn vakantie-uren van 2014 ga ik in begin 2015 opmaken, dat staat al gepland. Mijn jaarruimte voor dit jaar heb ik in de zomer al ingelegd in mijn pensioen. Ik ben dit jaar bij de tandarts geweest voor mijn controles. Ik heb al genoeg kerstcadeautjes in huis. Ik moet ze nog even een keertje inpakken, dat wel…

Dus kom maar op met die maand december.

Hmm… Vanavond zit ik trouwens waarschijnlijk wel in de avondspitstrein met honderdduizenden andere forenzen die vroeg naar huis willen voor de sinterklaas. Da’s dan wel een beetje jammer. Laten we hopen dat de NS ook klaar is voor december…

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “December

  1. GJ

    De NS is volgens mij nooit klaar voor december. 😉