Morgen komt m’n salaris binnen

Als het goed is, komt morgen mijn salaris binnen. Ik verheug me er erg op, omdat ik ook een eindejaarsuitkering ga krijgen. Dat moet dan volgens de CAO nog een extra maandsalaris zijn, en als ik het goed begrepen heb, heb ik ook over mijn overuren nog extra eindejaarsuitkering opgebouwd. Dus kom maar op…

Ik verheug me er op, omdat het waarschijnlijk gaat betekenen dat ik op het nippertje mijn spaardoel voor 2014 ga halen. Ook gaat er een paar dagen later weer ruim 1000 euro af voor de zorgkosten in 2015 (we krijgen korting als we in één keer betalen), dus dan verzacht dit salaris het leed daarover wel weer een beetje.

Ik heb een berekening proberen te maken van hoeveel geld ik kan verwachten, maar precies weet ik het niet. En het laatste salarisstrookje van 2014 gaat me dan ook meteen vertellen of ik dit jaar meer of minder verdiend heb dan in 2013. Dus ik ben benieuwd.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Morgen komt m’n salaris binnen

  1. Altijd spannend het laatste salaris van het jaar! Succes met wachten nog even 😉