Bijna vakantie

Waar veel mensen nu aan het genieten zijn van hun kerst-/nieuwjaarsvakantie, werk ik nog eventjes door. Maar aan het einde van deze week is het dan weer mijn beurt om vakantie te gaan vieren. Ik moest nog heel veel uren opmaken van 2014, en in overleg met mijn baas heb ik gekozen voor de eerste weken van januari.

Heerlijk, eigenlijk. Een paar jaar geleden had ik nog het voornemen om altijd in januari vrij te nemen, omdat het vaak een koude en gure maand is, en ik het ooit (toen ik een keer per ongeluk vrij had in januari) zo heerlijk vond om dan niet naar buiten te hoeven.

Nu is dat tot nu toe nog niet elk jaar er van gekomen, maar dit jaar zal ik dus weer een groot deel van januari vrij hebben. Op vakantie gaan we niet, maar lekker is het toch. Ik ben van plan om me af en toe buiten te wagen voor boodschappen en een bieb-bezoek; en verder ga ik binnenshuis hobby-en en ook een beetje opruimen en schoonmaken.

Ik heb er best zin in. Nog maar een weekje werken dus, ook nog eens onderbroken door iets wat oudejaarsavond en nieuwjaarsdag heet…

Reacties staat uit voor Bijna vakantie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.