Gespaard in december – einddoel: gehaald!

Ja, hoera, het doel voor 2014 is gehaald! In 2014 wilde ik 10.000 euro sparen van mijn salaris. In december had ik een inkomen van 3840 euro, en uitgaven van 2223 euro. Daarmee spaarde ik in deze maand 1617 euro en komt het totaal in 2014 op € 10.896…

Gehaald, dus. Dit komt ook mede dankzij het feit dat we niet verhuisd zijn dit jaar, wat veel geld gekost zou hebben. Ik zou dan echt minder gespaard kunnen hebben. Ook was ik aan het begin van dit jaar vrij onzeker over mijn baan en over hoeveel uren ik zou kunnen werken; maar dat viel uiteindelijk allemaal reuze mee, waardoor ik een mooi salaris bleef houden.

Zo langzamerhand kan ik dan ook alweer over een nieuw doel gaan nadenken voor 2015. Maar daarover later meer. Eerst maar eens een plezierige oudjaars-avond gewenst; en tot volgend jaar!

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Gespaard in december – einddoel: gehaald!

  1. Super dat het toch nog is gelukt… op het nipperte 😀 Proficiat 😀 En natuurlijk de beste wensen voor 2015

  2. Anoniem

    Wat is je nieuwe doel voor 2015 ?

  3. horsmen

    Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig resultaat! Ik heb meegeleefd en leest met veel plezier uw belevenissen. Een kleine tip wil ik toch meegeven. Sparen voor later is mooi (en dat doet u geweldig goed) maar later is allang begonnen. De allerbeste wensen voor 2015 met veel nieuwe (be-) spaartips toegewenst.

  4. wow, wat goed dat het je is gelukt.