Uitgaven in 2014

Ik heb in de afgelopen dagen ook een overzichtje gemaakt van mijn uitgaven in 2014. Hier zijn de gemiddelden per maand:

Screenshot 2014-12-30 08.44.16

Klik op het plaatje voor een grotere versie!

 

Huur is eigenlijk een bedrag dat ik naar mijn vriend overmaak om bij te dragen aan zijn hypotheek en aan de rekeningen voor gas/water/electriciteit/internet/enzovoort. Dus dat zit er ook bij inbegrepen.

De post onverwachte en leuke uitgaven is erg hoog geweest dit jaar, dat wil ik volgend jaar toch echt anders doen.

De geplande goede doelen zijn de goede doelen waarvoor ik de giften af zal kunnen trekken van de belasting, het bedrag wat er nu staat is dat wat ik echt zelf ga betalen; het deel wat de Nederlandse staat voor mij betaalt (ha), heb ik er al van af getrokken.

Gemiddeld gaf ik dit jaar per maand 1648 euro uit, ofwel in het hele jaar in totaal 19776 euro. Vorig jaar was dit 1570 euro per maand (zie hier). Hopelijk volgend jaar weer wat minder…

Reacties staat uit voor Uitgaven in 2014

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.