Vakantie-uren uit 2014 gebruiken

Ik heb vakantie. Met deze vakantie maak ik nog uren op uit 2014. Helaas houden ze op mijn werk niet zo goed bij, op hoeveel uren ik nog recht heb. Of, laat ik het zo zeggen: uiteindelijk houden ze het zo’n beetje tot op de seconde bij, maar vaak duurt het maanden voordat ze alle gegevens van werkuren, ziekte-uren en vakantie-uren verwerken en er een update aan mij gegeven wordt… En op dit moment loopt het verslag van “hoeveel vakantie-uren ik in 2014 nog heb” achter en weet ik het maar tot september vorig jaar.

Ik heb nog een uurtje of 73 ‘staan’, maar weet wel dat ik er in oktober 10 opnam, en dat ik er nu in januari nog eens 3 x 20 opneem. Het lijkt er dus op, of ik dan bijna door de vakantie-uren van 2014 heen zal zijn aan het einde van deze vakantieweken. De uren zijn maar houdbaar tot half 2015 en zijn niet uit te keren, dus ik moet zorgen dat ik ze voor die tijd op heb.

En waarschijnlijk ga ik in april of zo nog eens een weekje (of twee?) vrij nemen, zodat de uren van 2014 echt op zijn en zodat ik ook alweer aan de vakantie-uren van 2015 ga beginnen.

Reacties staat uit voor Vakantie-uren uit 2014 gebruiken

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.