Heb ik aan m’n jaardoelen gewerkt in februari?

Aan het begin van het jaar maakte ik een paar goede voornemens (zie hier voor de lijst). Ik wil elke maand gaan kijken, hoe het er voor staat…

1. aandacht schenken aan mijn vriend, aan vrienden, familie, werk (en collega’s), huis, bloggen – de maand februari was een beetje chaotisch. Ik ben met mijn ouders een dagje op stap geweest, wat erg leuk was. Ik ben met vrienden op stap geweest en ook uit eten geweest. Ik heb één klusje in huis gedaan (voegen kitten op amateuristisch niveau, het ziet er niet uit maar het is wel waterdicht). Het was druk op het werk en daardoor werd de rest een beetje minder goed gedaan. Iets om in maart toch ook weer wat op te letten.

2. gewicht kwijtraken – Tijd om weer op te pakken. Ik heb min of meer stilgestaan in februari.

3. streven naar een inkomen van 36.000 euro netto voor het hele jaar – In februari kreeg ik alleen mijn basissalaris van, blijkbaar, 1708 euro. Daarnaast verdiende ik nog 26 euro bij. De overuren die ik in januari werkte (en zeker ook in februari en maart) krijg ik pas in april uitbetaald. Dan krijg ik waarschijnlijk in één keer een dubbel salaris of zo. Maar tot die tijd kruipt het metertje vooruit:

Screenshot 2015-03-02 09.57.11

 

4. in 2015 minder uitgeven dan 18.000 euro – ook dit is een doel wat best moeilijk is. Ik gaf in februari, zoals verwacht, minder geld uit dan in januari, maar wel meer dan gepland. Hopelijk gaat dat in maart weer beter. Ik lig nog min of meer op schema:

Screenshot 2015-03-02 09.52.05

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Heb ik aan m’n jaardoelen gewerkt in februari?

  1. Astrid

    Wat overzichtelijk heb je dat zo samengevat. Handig! Wij hebben geen uitgeefdoel maar wel spaardoelen. Ondertussen hebben we ook inzicht in waar het geld maandelijks heengaat, wat ik dan zie als budgetten, waar we dus niet zomaar overheen moeten gaan. Maar alles op één hoop gooien aan het eind om een jaardoel te vormen is nieuw voor mij. Dat lijkt me wel veel overzicht geven.