Salaris weer binnen

Gisteren kwam m’n salaris weer binnen. Het bedrag viel me een beetje tegen. Ik heb namelijk een tijdelijke uitbreiding van het aantal uren in  mijn contract gekregen, waardoor mijn basissalaris hoger zou moeten zijn, maar blijkbaar wordt dat pas vanaf volgende maand ook zo uitbetaald. Nou ja, prima dan. Uiteindelijk word ik wel betaald voor de uren die ik werk, dus uiteindelijk komt het wel goed.

Wel had mijn baas (of teamleider, hoe je het ook noemen wilt) al aangekondigd dat ik wat overuren uitbetaald zou krijgen, en die heb ik inderdaad uitbetaald gekregen.

Toen het salaris binnenkwam is een gedeelte al meteen weer naar de maandelijkse rekeningen gegaan, ik heb een deel laten staan voor automatische overschrijvingen die morgen gepland staan, en de rest is naar de spaarrekening gegaan. Saai misschien, maar wel prima zo. Ik kan weer een maandje vooruit 🙂

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Salaris weer binnen

  1. Hier ook altijd 5 minuten plezier en dan is alles weer weggeboekt. En moeten we weer een maand wachten.

  2. haha zo saai gaat t hier ook idd.. ik kijk altijd uit naar mans salaris, omdat ik niet weet hoeveel hij precies gaat krijgen (dat van mij weet ik altijd precies omdat ik mn eigen uren factureer 😉 ) en als t dan op de rekening staat, gaat t naar de spaar en verwerk ik t in excel en is t weer klaar :p

  3. Hè, heb je toch meer uren gekregen? Fijn zeg. Dacht dat dat allemaal niet kon volgens je werkgever.
    Al die overuren is ook niet fijn, als je pas na 3mnd uitbetaald krijgt.