Aan mijn doelen gewerkt in maart

Aan het begin van het jaar maakte ik een paar goede voornemens (zie hier voor de lijst). Ik wil elke maand gaan kijken, hoe het er voor staat…

1. aandacht schenken aan mijn vriend, aan vrienden, familie, werk (en collega’s), huis, bloggen – Ahem. Dit ging eigenlijk niet zo goed. Terugkijkend was maart een erg drukke maand op het werk, met weinig tijd voor de rest van m’n leven. Relatief weinig blogjes geplaatst. En als jullie het huis nu zouden kunnen zien, bloos… Een zootje. Deze week wordt het eindelijk wat rustiger, en volgende week heb ik vakantie. Misschien kan ik het dan nog weer een beetje inhalen.

2. gewicht kwijtraken –  Hier ben ik halverwege maart weer aan begonnen, samen met m’n vriend. (Samen is echt makkelijker dan alleen). Inmiddels ben ik weer een kilo kwijt, hopelijk binnenkort een tweede. Hij is er ook eentje kwijt trouwens, hoera ook voor hem.

3. streven naar een inkomen van 36.000 euro netto voor het hele jaar – In maart kreeg ik een aantal overuren uitbetaald, waardoor het inkomen van mijn werk 2338 euro was. Daarnaast verdiende ik nog 183 euro bij. De tussenstand is nu dus:

Screenshot 2015-03-31 20.50.45

4. in 2015 minder uitgeven dan 18.000 euro – ook dit is een doel wat best moeilijk is. Ik gaf in het eerste kwartaal een eurootje of 80 teveel uit (vergeleken met mijn planning), maar dat is hopelijk nog weer in te halen.

Screenshot 2015-03-31 20.51.28

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Aan mijn doelen gewerkt in maart

  1. Het behalen van het einddoel is een hoge uitdaging qua verdiensten. Succes

    • Nou krijg ik wel nog vakantiegeld en een eindejaarsuitkering, én mijn overuren zijn nog niet uitbetaald. Dus dat kan nog helpen. Maar ja, het is een uitdaging.