Vermogen per 1 april 2015

Zo, het eerste kwartaal is om, dus ik mag weer melden hoeveel mijn vermogen gegroeid is (hoera!). Elk kwartaal noem ik dit even, mijn nettowaarde (financieel dan, hè?). Ik tel daarvoor de tegoeden op mijn rekeningen en de waardes van mijn beleggingen op, en ik trek daar mijn schulden van af.

Per 1 april kom ik op 67.525 euro. De komende weken zijn er zeker nog wat uitgaven voordat het volgende salaris weer komt, dus dit gaat dan weer eventjes zakken. Maar toch een erg leuk bedrag.

Een deel van de groei kwam zeker ook doordat mijn beleggingen in waarde stegen. Over de afgelopen drie maanden stegen mijn beleggingen ruim 2000 euro in waarde, zonder enige hulp van mij. Dus dat heeft enorm geholpen bij de groei. En tja, dat kan ook weer eens een keer anders uit gaan zien (als de markt dipt bijvoorbeeld).

Ik heb gisteren trouwens ook weer de pagina met het overzicht van mijn beleggingen bijgewerkt, daar wilde ik even geen post aan wijden (dat gaat gewoon zijn gangetje).

En hier het grafiekje:

Screenshot 2015-03-31 21.02.16Ziet er goed uit. En nu weer door…

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Vermogen per 1 april 2015

  1. Een heel goed bedrag!