Balen: spaarrente weer omlaag

Eergisteren een mailtje van de bank, dat de spaarrente weer verlaagd wordt. Balen, want er staat bij mij steeds meer spaargeld steeds minder te doen. Toch wil ik vasthouden aan 50% spaargeld, 50% beleggingen. Dus zal ik het moeten accepteren dat de spaarrente minder wordt, zelfs bij de banken die nog de meeste rente bieden. Ik ga misschien nog een keer een deposito openen, maar daarvan zijn de rentes helaas ook niet erg hoog meer. Ooit komen er betere tijden, wat spaarrentes betreft…

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Balen: spaarrente weer omlaag

  1. ik baal er ook enorm van.. paar weken terug van moneyou idd ook een mail dat de rente nu nog maar 1,4% is.. we zijn begonnen met 1,8 vorig jaar juni.. 😦 maar zo jammer idd.. toch ben ik blij met het spaargeld wat apart staat hoor, zelfs als er geen rente op komt, is het geld wat apart staat, wat we kunnen gebruiken als we het nodig hebben en daar gaat het om ! maar rente is toch altijd mooi meegenomen 😉 1 voordeel dat hierdoor de rente op de studiefinanciering ook enorm laag is dit jaar.. 0,12% (ja de komma staat goed) (en die rente staat vast voor 5 jr!! )