Vrolijk liedje op een werkdag

Ik blogde gisteren er over, dat ik ga stoppen met crowdfunding. Om twee belangrijke redenen:

  1. Ik denk niet dat het een veilige manier is om een mooie winst te halen
  2. Ik wil mijn beleggingen eenvoudiger maken en deze tijdrovende manier van beleggen gaat er dus uit

Ik vind zelf de discussie die hierop gevolgd is, ook erg mooi. Dus misschien, als je geïnteresseerd bent, kijk nog eens naar de discussie. Het helpt, denk ik, om zowel voor- als nadelen van deze vorm van investeren te horen.

Vandaag heb ik verder niet zoveel te vertellen, dus hou ik het bij een vrolijk liedje waar mijn vriend en ik een paar jaar geleden heel hartelijk om moesten lachen, toen we het voor het eerst hoorden:

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Vrolijk liedje op een werkdag

  1. Ineke

    Zo, dat is een ouwe zeg, lang niet gehoord. 🙂