Aan de jaardoelen gewerkt in mei?

Tijdens de maand mei had ik twee weken vakantie. Heerlijk. Het gaf me ook wat tijd, dacht ik van tevoren,  om aan mijn doelen te werken. Voor de zekerheid maakte ik nog een lijstje met allemaal extra dingen die ik in mei wilde doen. Ik zal jullie daar niet mee vermoeien, maar de uitkomst is (natuurlijk?) dat sommige punten wél, en andere niet afgehandeld zijn. Ik ben namelijk ook maar een mens 🙂

De jaardoelen, dan:

1. aandacht schenken aan mijn vriend, aan vrienden, familie, werk (en collega’s), huis, bloggen – Check. Vooral dankzij de vakantie waarin we bij familie en vrienden op bezoek gingen, vind ik dat dit gewoon helemaal geslaagd is. Ik ruimde grote delen van ons huis op, ik zag mijn vrienden en familie, als ik werkte, dan deed ik dat goed, en qua bloggen haalde ik een mooi aantal blogjes deze maand.

2. gewicht kwijtraken –  Ehm… helemaal oeps. Dit gaat helemaal niet zo goed. Ik ben drie kilo aangekomen in mei! Dat was niet wat ik van plan was. Hier zal ik in juni weer meer aandacht aan moeten besteden. Het is een reis met ups en downs, maar het wordt nu toch echt tijd dat ik weer wat gezonder ga eten, meer ga bewegen, en zo voort.

3. streven naar een inkomen van 36.000 euro netto voor het hele jaar – Dit gaat best goed, zeker ook dankzij de in mei uitbetaalde overuren en het vakantiegeld:

Screenshot 2015-05-30 23.50.21

4. in 2015 minder uitgeven dan 18.000 euro – Op nog niet eens de helft van het jaar zit ik nu op meer dan de helft van de uitgaven… Oei! Als ik in mijn spreadsheet het jaar verder plan, dan zou ik het misschien nog nét kunnen halen, maar dan moeten er niet teveel bijzondere dingen meer gebeuren. Dit wordt heel spannend… Screenshot 2015-05-30 23.50.28

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Aan de jaardoelen gewerkt in mei?

  1. Gewoon Vlijtig

    Je hebt nog 7 maanden om allles te corrigeren, dus ik zou zeggen, tijd genoeg.

    • Ha ja, dat klopt. En zelfs dan… Als het bijvoorbeeld net niet lukt, dan ben ik wel weer een heel eindje verder dan nu; heb ik weer bijgeleerd over mezelf, enzovoort.