Ook meteen de definitieve aanslag binnen

Ik las het al bij anderen, maar ook bij mij is de belastingdienst dit jaar blijkbaar vrij zeker van z’n zaak – of ze hebben haast of zo. Gisteren kwam meteen de definitieve aanslag over 2014 binnen. Wie weet staat het vandaag al op m’n rekening, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Ik merk het wel. Uiteindelijk gebeurt er ook weer niet zoveel als het binnenkomt: ik glimlach waarschijnlijk even en boek het zo snel mogelijk over naar de spaarrekening.

Er komt een mooi bedragje terug, ruim duizend euro. En ik ben er echt wel blijer mee, dan dat ik zou zijn geweest met elke maand 85 euro meer inkomen. Terwijl dat uiteindelijk ongeveer hetzelfde bedrag is, want twaalf maanden lang 85 euro extra is in totaal 1020 euro extra. Stom, dat je het meer waardeert als het in één keer binnenkomt.

Reacties staat uit voor Ook meteen de definitieve aanslag binnen

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.