Evaluatiegesprek weer gehad

Ziezo, dat was het evaluatiegesprek, gisteren. Ik had me deze keer redelijk voorbereid. Ik heb wel eens een jaar gehad, dat ik onvoorbereid kwam en maar gewoon over me heen liet komen. Maar deze keer had ik een lijstje met dingen die ik bespreken wilde.

Ik heb aan mijn leidinggevende in het gesprek aangegeven, dat ik eigenlijk nog niet zeker weet, hoeveel uren ik zou willen werken. Zij vertelde toen, dat ze het tegen het einde van dit jaar wel graag wil weten, omdat dan duidelijk wordt hoeveel uren ze volgend jaar misschien extra te verdelen heeft (als mensen met pensioen gaan, of minder gaan werken, enzovoort). Dus nu hebben we eigenlijk vooral afgesproken, dat we het er nog eens over hebben in november of zo. Dat lijkt me eigenlijk wel prima, dan ga ik tot die tijd goed kijken hoe het me bevalt, en dan zien we dan wel weer verder.

Ik heb aangegeven dat ik verder heel tevreden ben, en andersom was dat ook zo. Mijn leidinggevende had nog twee extra taakjes, waarvan ze hoopte dat ik die in het vervolg wilde gaan doen (een collega die met pensioen is gegaan, deed die altijd). Deze taakjes lijken mij wel leuk, dus daar heb ik “ja” op gezegd. Ik geloof wel dat ik intussen maar eens een afstreeplijstje moet gaan maken voor alle extra dingetjes die er zo wekelijks ingeslopen zijn, taakje na taakje. Dat ik dan op vrijdag even kijk, of ik er niet eentje vergeten ben…

Dat was het dus weer voor een jaar. Tussendoor zien we elkaar ook regelmatig, dus er is altijd wel tijd om iets te bespreken. Maar het volgende officiële momentje is dus lekker pas weer volgend jaar zomer of zo…

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Evaluatiegesprek weer gehad

  1. Tineke

    Dat klinkt als een fijne werkgever, kun je zuinig op zijn!
    Fijn dat je twee extra taken er bij krijgt. Soms is het best lekker om wat uitbreiding of afwisseling te hebben in je werk. Pas op dat je niet teveel werk/ taken hebt, als je in november besluit om terug te gaan naar 20 of 24 uur.
    Relaxed dat je volgend jaar pas je volgende officiele artikelen hebt. Ik zelf hou er nooit zo van. 😦

    Tineke