Popcorn erbij… Kijken wat de financiële markten gaan doen de komende dagen!

Nou, ik ben wel benieuwd hoor. Griekenland neemt mogelijk het reddingsplan (als je het een reddingsplan mag noemen, daar weet ik niet genoeg van) niet aan, er komt een referendum… Zaterdagavond zag ik op het journaal dat het nu toch echt menens lijkt te gaan worden.

En dan vind ik het bijna jammer dat de financiële markten gesloten waren, omdat het weekend is, overal op de wereld. En dan ben ik benieuwd wat er maandag gaat gebeuren: gaat men in paniek en met grote zweetvlekken onder de oksels rondrennen over de beursvloer? Of zou men de week wat relaxter beginnen, nadat men er al een redelijk zonnige zondag over heeft kunnen nadenken?

Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd wat er morgen en de komende week gebeurt. Popcorn erbij, de beurspagina aan, en kijken wat er zich gaat afspelen.

(En PS: dit verandert niets aan mijn eigen investeringsplannen, natuurlijk, ik ga gewoon lekker door).

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Popcorn erbij… Kijken wat de financiële markten gaan doen de komende dagen!

  1. Daar zij ook landen buiten de eurozone waar Nederlanders en jullie gelg zijn heel welkomen…

  2. e

    ik ben ook heel benieuwd, zou het ook effect hebben op de hypotheekrente denk je?