Kwartaalupdate van de nettowaarde

Gisteravond keek ik naar al mijn beleggingen om mijn nettowaarde te berekenen. De afgelopen maand daalde de waarde van mijn beleggingen. Midden in juni zat er al een dip in, en toen kwam (weer eens?) een crisis met Griekenland.

Tja, ik kan daar niets aan doen. Ik heb gekozen voor bepaalde beleggingen en ik hou ze vast. Ik blijf ook volgens een vaste sleutel geld toevoegen. Mijn nettowaarde was € 67.525 op 1 april, drie maanden geleden, en is nu € 72.900. Een mooie stijging in die maanden, die nog iets meer had kunnen zijn bij een gunstigere markt.

Screenshot 2015-07-13 18.23.04

Ik heb gisteravond ook mijn beleggingspagina ververst. De komende zomermaanden blijf ik gewoon doorgaan met sparen en beleggen, maar ik ga er niet meer elke maand over rapporteren. Volgende update van zowel de nettowaarde als mijn beleggingen volgt begin oktober.

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Kwartaalupdate van de nettowaarde

  1. mstrax

    Een mooi resultaat Spaarolifantje. Je curve laat een mooie lijn zien 🙂

    Wij gaan deze maand over de grens van 60.000 euro heen. Nog even spannend of het lukt om dit te behouden i.v.m. onze vakantie. In aug. nog flink onderhoud aan de woning, dus dan zakken we er weer iets onder. Na een aantal jaren flink aflossen en onderhoud aan de woning en investeren in zonnepanelen zijn we dit jaar vooral aan het sparen. Afgelopen maanden hebben we mooie sprongen gemaakt.

  2. e.met3jochies

    Wauw het is echt veel! Besef je zelf hoeveel het is?:-) of raak je eraan gewend?