Rente van een deposito binnen

Vanochtend kwam weer de jaarlijkse rente van een deposito binnen, het deposito wat ik in juli 2012 afsloot (ik schreef er toen zelfs een blogpost over), in de goede oude tijd, toen meerderjarige deposito’s nog meer dan 3% rente opbrachten. Kom daar nu nog maar eens om. Ach ja.

Heerlijk om te zien dat dat geld, wat ik toen toch met enige pijn en moeite opzij zette, vruchten afwerpt. En ik moet bekennen: ik ben blij dat ik het toen opzij heb gezet, en niet gebruikt heb. Voorlopig mag het ook nog een paar jaartjes doorgroeien.

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Rente van een deposito binnen

  1. Ano

    Leuk om terug te lezen, het lijkt of het sparen je toen meer moeite kostte dan nu 🙂

  2. ja de goede oude tijd , zo heb ik nog staatsbonnen die de komende 2 jaar nog 4% opbrengen … ik ben ook blij dat ik het geld opzij heb gezet (wat me ook moeite gekost heeft …)