Uitgaven in juli

Gisteren had ik het al over het hoge  bedrag aan onverwachte uitgaven deze maand. Ik zal het de komende maanden een beetje rustig aan moeten doen, wil ik dat nog goed kunnen maken. We zullen zien… Hier de rest van de uitgaven deze maand:

Screenshot 2015-07-31 08.27.53

Het hoge bedrag voor onverwachte uitgaven valt erg op. Dat zal weer omlaag moeten. Ik sleep de 218 teveel uitgegeven euro’s mee naar volgende maand en zal ze dan deels proberen te compenseren.

Aan openbaar vervoer heb ik toch weer 120 euro uitgegeven, ondanks dat het zomer is. Ik zou in de zomer meer kunnen fietsen, had ik van tevoren bedacht. Dat viel dus een beetje tegen. Achteraf gezien (als ik op de website van de chipkaart kijk naar wat voor reizen ik gemaakt heb), dan had ik misschien net iets vaker toch de fiets kunnen pakken. Weer een poging waard in augustus. Fietsen is gezond. En vaak ook lekker (behalve afgelopen zondagavond, want toen ben ik echt he-le-maal natgeregend op de fiets, dat was toch wat minder leuk).

Voor de rest ging het allemaal z’n gangetje deze maand. We kwamen op de huishoudrekening met 500 euro toe, dus dat is wel een kleine geboekte winst, vergeleken met de 600 euro die we eerst hadden. Volgende maand hopelijk weer.

Totale uitgaven dus toch weer wat te hoog. Hopelijk kan ik het nog compenseren in de rest van dit jaar.

Reacties staat uit voor Uitgaven in juli

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.