Hoe was juli voor de jaardoelen?

Ik had dit jaar vier jaardoelen gesteld. En da’s maar goed ook, want anders zou ik er maar een beetje op los leven en dát kan natuurlijk niet (ha ha).

1. aandacht schenken aan mijn vriend, aan vrienden, familie, werk (en collega’s), huis, bloggen – oh ja. Dit vergeet ik eigenlijk wel vaak. Dit doel zit er niet zo goed in. De afgelopen maand is het erg druk geweest op het werk, en dus heeft de rest daar een beetje onder te lijden gehad. Gelukkig sluit ik de maand wel goed af met een weekendje familie, vandaag en morgen. Komende maand wordt het ook weer wat rustiger op het werk, dus dan kan ik me weer wat op de andere belangrijke dingen gaan richten.

2. gewicht kwijtraken –  ja, hier is weer wat vooruitgang geboekt. Er is weer een kilootje af gegaan deze maand. En ik ben lid geworden van een sportschool, sinds een hele week. Dat gaat me hopelijk ook helpen, met afvallen en met fitter worden.

3. streven naar een inkomen van 36.000 euro netto voor het hele jaar – afgelopen maand was weer een goede maand qua inkomen, omdat ik alle opgebouwde overuren van het tweede kwartaal van 2015 uitbetaald kreeg. Ook mijn bijbaantje bracht nog wat geld in het laatje. Ik lig op dit moment daarmee op schema, omdat ik voor het einddoel 3000 euro per maand aan inkomen moet hebben, en na zeven maanden 21.000 euro ruim aan inkomen heb gehad. Da’s mooi. Nu dit nog volhouden…

Screenshot 2015-07-31 08.57.18

4. in 2015 minder uitgeven dan 18.000 euro – tja, in juli weer meer geld uitgegeven dan gepland. Oei. Dat wordt heel krap voor de rest van het jaar. Een echte uitdaging… Screenshot 2015-07-31 08.57.44

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Hoe was juli voor de jaardoelen?

  1. Zit er nog een eindejaarsuitkering in ofzo? Anders is het wel lastig als je nu met je vakantiegeld en je uitbetaalde overuren op precies 3000,= p/mnd zit. Of is er nog een leuke side-business? 😉