Uniform pensioenoverzicht (UPO) weer binnen

Het uniform pensioenoverzicht van mijn huidige pensioenfonds kwam weer binnen. Ik kreeg er een mailtje van en logde in op de website van het pensioenfonds, en daar was het weer. Ik schreef vorig jaar al twee blogjes over hoe je dit overzicht kunt lezen.

Als ik mijn overzicht van vorig jaar vergelijk met dat van dit jaar, zie ik dat ik weer wat vooruitgang heb geboekt (en gelukkig maar 🙂 ).

Ook zie ik dat dit jaar de pensioenleeftijd officieel is opgeschoven naar 67 jaar in plaats van de 65 jaar die vorig jaar nog genoemd was (maar die toen volgens mij ook al achterhaald was).

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Uniform pensioenoverzicht (UPO) weer binnen

  1. e.met3jochies

    Ik kijk regelmatig op http://www.mijnpensioenoverzicht.nl, inderdaad heel belangrijk om er inzicht in te hebben, ook voor je naasten.

  2. Ernie

    ik ben waarschijnlijk de grootste zwartkijker van de eeuw en ik hoop dat ik niet gelijk krijg………
    Uitleg zwartkijken; als ik 67 jaar ben en denk dat ik van mijn gespaarde pensioen + aow kan gaan genieten dan heeft de regering er een stokje voor gestoken. Mevrouw/Mijnheer u heeft geweldig gespaard, u krijgt van ons aow minus uw gespaarde pensioen en daar moet u van leven.
    Volg je het nog………….