Geld van een deposito binnen

Het was me eigenlijk ontgaan. Begin vorige week kreeg ik weer de jaarlijkse rente van een deposito, en ik was het helemaal vergeten. Gelukkig stuurt de bank me van de deposito’s nog papieren afschriften, dus vond ik gisteren het afschrift in de post, en toen wist ik het weer.

Dit geld was van het deposito wat ik in augustus 2011 aanging. Het loopt nog tot 2021, en voorlopig ben ik daar blij mee, want de rente waar het op vastgezet is, is veel hoger dan wat er nu te krijgen is. Misschien, wie weet, krijg ik tegen 2018 er spijt van, omdat de rente dan weer hoger is. Maar tot die tijd ben ik er blij mee, en zou ik ook willen dat ik op dit moment nog meer geld vast kon leggen tegen die rente.

Dat kan dus niet. Maar gelukkig is de rente die ik nu gekregen heb, wel in het deposito teruggestopt, en gaat deze het komende jaar ook zelf weer rente verdienen, voor het rente-op-rente effect.

Reacties staat uit voor Geld van een deposito binnen

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.