Creditnota van het bedrijf dat een website voor mij “gehost” heeft

Yes, yes, het heeft gewerkt! Ik schreef vorige week dat ik een opzegging stuurde per post aan een bedrijf dat voor mij een website hostte, omdat ik er achter gekomen was, dat dit bedrijf mijn contract niet stilzwijgend met een jaar mocht verlengen, maar na het eerste jaar maar met één maand tegelijk.

En nou komt er net een e-mail binnen met een creditnota van dit bedrijf. Ik krijg inderdaad zo’n negen maanden aan geld terug, en dat scheelt me toch mooi weer bijna dertig euro in m’n portemonnee.

Ja, ik stond in mijn recht. Maar het is hele fijn dat het bedrijf dat erkent, zonder dat ik er nog extra moeite voor hoef te doen.

4 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

4 Reacties op “Creditnota van het bedrijf dat een website voor mij “gehost” heeft

  1. Nee Maar

    Mooi dat is toch best een snelle reactie.

    Off topic:
    De beurs is fors gedaald vandaag, gelukkig zit je er niet volledig in!
    Tijdje geleden dat het zo hard naar beneden ging 😦

    • Ik zit er inderdaad wel met een deel van mijn geld in. En ja, de waarde van mijn aandelen is al een beetje gedaald. Maar ik voel me er goed bij, misschien ook omdat inderdaad niet al mijn geld in aandelen zit. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit op de lange termijn weer goed komt. Ik schrijf er morgen misschien wel over.

      • Huib

        Dit is denk ik een goed moment om aandelen bij te kopen.

      • …hoewel het ook zou kunnen dat de markt nog verder wegzakt, en dan zou je later nog voordeliger kunnen kopen. Ook moet je natuurlijk dat geld wel hebben; ga niet lenen of andere delen van je leven verwaarlozen om maar te kunnen beleggen. Maar ja, waar je gelijk in hebt is dat het nu wel voordeliger is om te kopen dan een maandje geleden.