Uitgaven in september 2015

Zo, de maand is bijna om en ik stel alvast de balans op voor de uitgaven in de maand september. Een maand waarin ik toch weer meer uitgaf dan ik gehoopt had, onder andere doordat we op vakantie gingen en niet alle vakantie-uitgaven van de huishoudrekening betaald konden worden (zoveel geld hadden we daar niet over) en doordat ik mijn telefoon kwijtraakte en een nieuwe kocht.

Hier het overzicht:

Screenshot 2015-09-27 09.46.10

Bij de extraatjes en de cadeaus zit dus 100 euro voor de vakantie en 59 euro voor de telefoon. Verder valt het dan dus wel mee. Ook bij openbaar vervoer was er een kostenpost, namelijk een reparatie aan mijn fiets. Die rijdt nu wel weer als een zonnetje, dus hopelijk was het dat weer een tijdje.

Voor de rest waren de kosten zoals verwacht. Bij mobiele telefonie is mijn nieuwe abonnement ingegaan à 11,50 euro per maand voor 300 minuten en 500 MB aan data (ik haal meestal maar 350 MB per maand of zo, dus voor mij is dat ruim voldoende). Volgende maand of de maand erna is er eenmalig een hogere factuur omdat ik dan dus de nieuwe sim-kaart gefactureerd krijg, die ik ook nodig had ivm het verlies of de diefstal van mijn oude telefoon. Maar die kosten gaan dus in oktober of november meetellen.

Ik gaf deze maand geen geld uit aan kleding, maar zal dat in oktober waarschijnlijk wel in gaan halen. Ik heb een nieuwe broek nodig en mogelijk ook een nieuwe winterjas (dat moet ik nog heel even uitzoeken, even kijken wat er van vorig jaar nog is).

Reacties staat uit voor Uitgaven in september 2015

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.