Weekje vrij

Ik heb een weekje vrij. Heerlijk. We hebben veel “niets” gedaan tot nu toe, maar we hebben ook familie bezocht, en gaan dat de komende dagen ook nog doen. Wat is het lekker om gewoon uit te kunnen slapen en min of meer zelf te verzinnen, wat je eens wil gaan doen.

Vandaag “wacht” ik op mijn salaris, dat ofwel vandaag, of uiterlijk morgen binnen moet komen. En verder wachten er dan op mij nog drie biebboeken die binnenkort uit moeten (want anders krijg ik een boete).

Kortom, meer dan genoeg te doen, voor iemand die vakantie heeft!

PS. Hoera, het salaris kwam rond 15 uur binnen. Mooi.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Weekje vrij

  1. heerlijk, ik kijk uit naar het weekend. Vakantie zit er helaas niet in, maar wel een lang weekend van drie dagen!